Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) - 29.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Ciąg dalszy pracy nad piosenkami Odnalazłam cię, Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka oraz Na pierwszy znak. Realizacja nagrań video piosenek ze zwróceniem uwagi na wyraz artystyczno – aktorski.
linki do piosenek- Naprawdę chcę , Na pierwszy znak i tekstu do piosenki W wesołym miasteczku:
https://www.youtube.com/watch?v=3BKmPYp1oXQ&fbclid=IwAR35-1llIj6OhNlKfD6Mh6Ydue-B8mPdaKq30AhC9FtMTLyTQQ7ZyFnHKYs
Na pierwszy znak:
https://www.youtube.com/watch?v=eetp_SVHdpo
do tekstu piosenki W wesołym miasteczku
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/W_weso%C5%82ym_miasteczku_T.pdf
Zadania:
- Ćwiczymy dykcję i artykulację, bawimy się barwami własnego głosu – materiał ćwiczeniowy w poniższych linkach:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/jak-mowic-wyraznie-czyli-mowa-w-praktyce/
wykonujemy ćwiczenia w różnym tempie:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/teksty-i-wyrazy-na-dykcje-do-samodzielnego-cwiczenia/
oraz ćwiczenia melodyczne:
PORTER VOCAL COACH:
Vacation Vocal Exercises (EN SUBS):
https://www.youtube.com/watch?v=FrHO69k4bxM
https://www.youtube.com/watch?
- Nagrywamy i przesyłamy nauczycielowi następujące piosenki do korekty:
Odnalazłam cię, W wesołym miasteczku, Na pierwszy znak, Naprawdę chcę;
* Praca nad repertuarem odbywa się podczas zajęć online.
Grupa IV (czw. 15.30-17.00) - 28.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Ciąg dalszy pracy nad piosenką Empires z repertuaru A. Szemplińskiej. Nauka II głosu. Próba połączenia głosów podczas zajęć online. Przygotowanie do realizacji nagrania piosenki w duecie.
Link do piosenki – Alicja Szemplińska – Empires – Poland – National Final Performance – Eurovision 2020:
www.youtube.com/watch?v=om91-RjTr8k
Zadanie:
- przed spotkaniem online poproszę o przygotowanie aparatu głosowego do realizacji tematu poprzez wykonanie poniższych ćwiczeń dykcyjnych i emisyjnych (również tych realizowanych podczas zajęć stacjonarnych Studia Piosenki w Pałacu Młodzieży).
Materiały do ćwiczeń artykulacyjnych i dykcyjnych – wykonujemy ćwiczenia w różnym tempie:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/jak-mowic-wyraznie-czyli-mowa-w-praktyce/
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/teksty-i-wyrazy-na-dykcje-do-samodzielnego-cwiczenia/
ćwiczenia wokalne z:
PORTER VOCAL COACH: Vacation Vocal Exercises (EN SUBS):
https://www.youtube.com/watch?v=FrHO69k4bxM
https://www.youtube.com/watch?
* Praca z grupą odbywa się na zajęciach online.
Grupa IV (pn. 17.55-18.40) - 25.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Praca nad repertuarem musicalowym – zapoznanie – do wyboru jedna piosenka z trzech zaproponowanych.
Dear Evan Hansen:
1. Requiem
2. Good For You,
Mamma mija:
3. Super Truper -link do piosenek Abby
https://www.youtube.com/watch?v=zhMzoT9GgMA
Zadanie:
- ćwiczymy dykcję i artykulację, bawimy się barwami własnego głosu – materiał ćwiczeniowy w poniższych linkach:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/jak-mowic-wyraznie-czyli-mowa-w-praktyce/
wykonujemy ćwiczenia w różnym tempie:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/teksty-i-wyrazy-na-dykcje-do-samodzielnego-cwiczenia/
Rozwibruj głos i wyprowadź dźwięk z krtanil:
https://easyvoice.pl/czytelnia/cwiczenia-glosowe/854/rozwibruj-glos-i-wyprowadz-dzwiek-z-krtani
na zwinność głosu, umiejętność łączenia dźwięków:
https://www.youtube.com/watch?v=-wQRr8NFIDI&list=RD-wQRr8NFIDI&start_radio=1&t=160
c.d. realizacji ćwiczeń wokalnych z
PORTER VOCAL COACH:
Vacation Vocal Exercises (EN SUBS)
https://www.youtube.com/watch?v=FrHO69k4bxM
https://www.youtube.com/watch?
Nauczyciel prosi o sumienne wykonanie zadania i kontakt messengerem.
Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) - 15.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Ciąg dalszy pracy nad piosenką Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka oraz Na pierwszy znak Przygotowanie do realizacji nagrania piosenek ze zwróceniem uwagi na wyraz artystyczno – aktorski.
link do podkładu piosenki Naprawdę chcę – dla przypomnienia:
https://cutt.ly/GyWza92
link do piosenki Na pierwszy znak:
https://www.youtube.com/watch?v=eetp_SVHdpo
Zadanie:
- Zapoznajemy się z wykonaniem piosenki Na pierwszy znak w wykonaniu innych artystów m.in – patrz link:
https://www.youtube.com/watch?v=FHyJOHYYjQM
Nagrywamy i przesyłamy nauczycielowi następujące piosenki do korekty:
Odnalazłam cię, W wesołym miasteczku, Na pierwszy znak, Naprawdę chcę.
* Praca nad repertuarem z tematu zajęć oraz zadań odbywa się podczas zajęć online.
Grupa IV (czw. 15.30-17.00 ) - 14.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Ciąg dalszy pracy nad piosenkami Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka, oraz Empires z repertuaru A. Szemplińskiej. Przygotowanie do realizacji nagrania, obydwu piosenek.
link do podkładu piosenki, do którego będziemy śpiewać zespołowo z innymi uczestnikami SP – dla przypomnienia:
https://www.youtube.com/watch?v=3BKmPYp1oXQ&fbclid=IwAR35-1llIj6OhNlKfD6Mh6Ydue-B8mPdaKq30AhC9FtMTLyTQQ7ZyFnHKYs
Zadanie:
- Zapoznanie z wprawkami Cheryll Porter -zabawa dźwiękami w ćwiczeniach:
Cheryl Porter Vocal Workout – Zara Larsson „Symphony”
https://www.youtube.com/watch?v=ttsG90yZpGA&frags=pl%2Cwn
na zwinność głosu, umiejętność łączenia dźwięków
https://www.youtube.com/watch?v=-wQRr8NFIDI&list=RD-wQRr8NFIDI&start_radio=1&t=160
DESPACITO Vocal Workout – Cheryl Porter vocal coach
https://www.youtube.com/watch?v=tnPnoEhH_Bc
HAVANA Vocal Workout Cheryl Porter vocal coach
https://www.youtube.com/watch?v=VIkIGmtN_1Q&frags=pl%2Cwn
* Praca nad piosenką Naprawdę chcę odbywa się podczas zajęć online.
Wspieramy Koncertowo – Port Łódź- oglądaj on-line i Pomagaj Dzieciom w Potrzebie – 14 i 15.05.2020 godz. 19.00:
https://cutt.ly/DyQrt9c
Grupa IV (pn. 17.55-18.40) - 11.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Ciąg dalszy pracy nad piosenką Co mi panie dasz – w aranżacji A. Sztaby.
Pracujemy nad środkami wyrazu, emocjami, energią piosenki.
Orkiestra online #wdomuzagrane – „Co mi Panie dasz” (arr. Adam Sztaba):
https://www.youtube.com/watch?v=7NSXXttiwHw
Zadanie:
- Zapoznanie z materiałem zamieszczonym w poniższych linkach:
Rozwibruj głos i wyprowadź dźwięk z krtani:
https://easyvoice.pl/czytelnia/cwiczenia-glosowe/854/rozwibruj-glos-i-wyprowadz-dzwiek-z-krtani
na zwinność głosu, umiejętność łączenia dźwięków:
https://www.youtube.com/watch?v=-wQRr8NFIDI&list=RD-wQRr8NFIDI&start_radio=1&t=160
Nauczyciel prosi o sumienne wykonanie zadania i kontakt messengerem.
Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) - 08.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Zapoznanie z piosenką Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka, przygotowanie do realizacji nagrania, zwrócenie uwagi na zrozumienie tekstu piosenki oraz wyraz artystyczno – aktorski.
link do podkładu piosenki, do którego będziemy śpiewać zespołowo z innymi uczestnikami SP:
https://www.youtube.com/watch?v=3BKmPYp1oXQ&fbclid=IwAR35-1llIj6OhNlKfD6Mh6Ydue-B8mPdaKq30AhC9FtMTLyTQQ7ZyFnHKYs
Zadanie:
- Praca nad oddechem, otwartym gardłem, głośnością -realizacja poniższych ćwiczeń z Cheryll Porter.
10-letnia dziewczynka – I Will Always Love You (napisy):
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM
Mała piosenkarka z Vocal Coach (napisy):
https://www.youtube.com/watch?v=-CxPXtPAbtQ
Nagrywamy i przesyłamy nauczycielowi następujące piosenki do korekty:
Odnalazłam cię, W wesołym miasteczku, Na pierwszy znak, Pół kroku stąd.
* Praca nad repertuarem z tematu zajęć oraz zadań odbywa się podczas zajęć online.
Grupa IV (czw. 15.30-17.00 ) - 07.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Zapoznanie z piosenką Naprawdę chcę z musicalu Mała Syrenka, przygotowanie do realizacji nagrania, zwrócenie uwagi na zrozumienie tekstu piosenki oraz wyraz artystyczno – aktorski.
link do podkładu piosenki, do którego będziemy śpiewać zespołowo z innymi uczestnikami SP:
https://www.youtube.com/watch?v=3BKmPYp1oXQ&fbclid=IwAR35-1llIj6OhNlKfD6Mh6Ydue-B8mPdaKq30AhC9FtMTLyTQQ7ZyFnHKYs
Zadanie:
- Przygotowanie tekstu do piosenki Empires z repertuaru A. Szemplińskiej
- W ramach przerywnika kulturalnego zapoznanie się z nową wersją aranżacyjno – wykonawczą piosenki:
Co mi panie dasz (z repertuaru Zespołu Bajm), aranżacja Adam Sztaba:
https://www.youtube.com/watch?v=7NSXXttiwHw
* Praca nad piosenką Naprawdę chcę odbywa się podczas zajęć online.
Grupa IV (pn. 17.55-18.40) - 04.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Co mi panie dasz – zapoznanie z piosenkąw nowej aranżacji A. Sztaby i w wykonaniu artystów polskiej estrady.
Orkiestra online #wdomuzagrane – „Co mi Panie dasz” (arr. Adam Sztaba)
https://www.youtube.com/watch?v=7NSXXttiwHw
Zadanie:
- nauka piosenki ze zwróceniem uwagi na emocje zawarte w treści piosenki.
link do informacji – jakie korzyści mamy ze śpiewania:
https://dobrewiadomosci.net.pl/31496-niezwykle-korzysci-plynace-ze-spiewania-koniecznie-wrocmy-do-tej-praktyki/?fbclid=IwAR29-TiuY-WilS4tYDjRJzYEyis-hClG5TviuC0iQp0GoVyobgdOkTN8R_c
Grupa IV - 20.04.2020 oraz kontynuacja 23, 24.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy –zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy –linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie II.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
Repertuar musicalowy, propozycja-do wyboru:
1. „Trzeba mi wielkiej wody”z rep M Rodowicz,
2. „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr”z rep Zespołu Skaldowie,
3. „Nie ma piwa w niebie”z rep A. Jantar;
4. „W wesołym miasteczku”z Konkursu Wygraj Sukces,
5. „Dystans”z Młodzi Artyści Śpiewają;
6. „For good”–Wicked.Oh Darling –The Beatles,
7. Jackson 5-I’ll Be There –M. Jackson;
nowe propozycje musicalowe:
1. „Odnalazłam cię”–piosenki Jana Wojdaka;
2. „Gdy cuda dzieją się„- Książe Egiptu,
3. „Półkroku stąd”–Vaina,
4. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
5. „For good”–Wicked;
6. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
7. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,
8. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
9. „For good”–Wicked,
Piosenki z musicalu Dear Evan Hansen:
1. „Requiem”,
2. „I Good For You”.
Piosenki dla chętnych –których zachwyci –muzyka, tekst, wykonanie, całość–do wyboru:
1.Kwiat Jabłoni –„Nic więcej”,
2.Męskie Granie –„Sobie i Wam”,
3.Męskie granie –„Początek”,
4. Tadeusz Woźniak –„Zegarmistrz światła”,
5. „La Ballade”-z repertuaru Ch. Aznavoir;
Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
spektakl „Chłopi”z Teatru Muzycznego w Gdyni.
https://www.youtube.com/watch?v=VtCUMUnH_XU
JACEK I KATARZYNA SIENKIEWICZ –ZESPÓŁ„KWIAT JABŁONI”W POLSKICH NAGRANIACH -W RADIO CENTRUM
https://www.youtube.com/watch?v=6r0NOI4ZNB4
Jak śpiewa Accantus, można również obejrzećinne lekcje nauki śpiewania –Sacały
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo –a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (pn. 17.55-18.40) - 20.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie II.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
Repertuar musicalowy, propozycja-do wyboru:
1. „Gdy cuda dzieją się„- Książe Egiptu,
2. „Półkroku stąd”–Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
7. „For good”–Wicked,
-Piosenki z musicalu Dear Evan Hansen:
1. „Requiem”,
2. „I Good For You”.
Piosenki dla chętnych –których zachwyci –muzyka, tekst, wykonanie, całość–do wyboru:
1.Kwiat Jabłoni –„Nic więcej”,
2.Męskie Granie –„Sobie i Wam”,
3.Męskie granie –„Początek”,
4. Tadeusz Woźniak –„Zegarmistrz światła”,
5. „La Ballade”-z repertuaru Ch. Aznavoir;
Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
spektakl „Chłopi”z Teatru Muzycznego w Gdyni.
https://www.youtube.com/watch?v=VtCUMUnH_XU
JACEK I KATARZYNA SIENKIEWICZ – ZESPÓŁ„KWIAT JABŁONI”W POLSKICH NAGRANIACH -W RADIO CENTRUM
https://www.youtube.com/watch?v=6r0NOI4ZNB4
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) – 17.04.2020, 24.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru –jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Trzeba mi wielkiej wody”z rep M Rodowicz,
2. „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr”z rep Zespołu Skaldowie,
3. „W wesołym miasteczku”z Konkursu Wygraj Sukces,
4. „Dystans”z Młodzi Artyści Śpiewają;
oraz nowe propozycje do wyboru –jedna do nauczenia:
5. „Odnalazłam cię”–piosenki Jana Wojdaka;
6. „Gdy cuda dzieją się„- Książe Egiptu,
7. „Półkroku stąd”–Vaina,
8. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
9. „For good”–Wicked;
Do obejrzenia –w ramach przerywnika kulturalnego -
Jak śpiewa Accantus, można również obejrzeć inne lekcje nauki śpiewania –Sacały.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
oraz
CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (czw. 15.30-17.00) – 16.04.2020, 23.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru –jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
Repertuar do utrwalenia –zapisany w zeszytach zajęć w tym m.in.:
1. „Trzeba mi wielkiej wody”z rep M Rodowicz,
2. „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr”z rep Zespołu Skaldowie,
3. „Nie ma piwa w niebie”z rep A. Jantar;
oraz nowy –do zapoznania:
1. „Gdy cuda dzieją się„- Książe Egiptu,
2. „Półkroku stąd”–Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
- piosenki angielskojęzyczne
1. „For good”–Wicked.Oh Darling –The Beatles,
2. Jackson 5-I’ll Be There –M. Jackson;
Do obejrzenia –w ramach przerywnika kulturalnego -
link do lekcji śpiewu online trenerki nauki śpiewania –Gosi Sacała
(dotyczy piosenek musicalowych w wyk. Accantus).
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ -
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I
CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM
Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek –może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu –jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek, pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) - 10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) - 10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru – jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Trzeba mi wielkiej wody” z rep M Rodowicz,
2. „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr” z rep Zespołu Skaldowie,
3. „W wesołym miasteczku” z Konkursu Wygraj Sukces,
4. „Dystans” z Młodzi Artyści Śpiewają;
oraz nowe propozycje do wyboru – jedna do nauczenia:
5. „Odnalazłam cię” – piosenki Jana Wojdaka;
6. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
7. „Pół kroku stąd” – Vaina,
8. „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
9. „For good” – Wicked;
-Do obejrzenia – w ramach przerywnika kulturalnego -
Jak śpiewa Accantus, można również obejrzeć inne lekcje nauki śpiewania – Sacały.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (czw. 15.30-17.00) – 09.04.2020, 16.04.2020, 23.04.202 - Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Grupa IV (czw. 15.30-17.00) – 09.04.2020, 16.04.2020, 23.04.202 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru – jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
Repertuar do utrwalenia – zapisany w zeszytach zajęć w tym m.in.:
1. „Trzeba mi wielkiej wody” z rep M Rodowicz,
2. „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr” z rep Zespołu Skaldowie,
3. „Nie ma piwa w niebie” z rep A. Jantar;
oraz nowy – do zapoznania:
1. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
2. „Pół kroku stąd” – Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
- piosenki angielskojęzyczne
1. „For good” – Wicked.Oh Darling – The Beatles,
2. Jackson 5-I’ll Be There – M. Jackson;
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ - link do obejrzenia lekcji śpiewu online trenerki nauki śpiewania – Gosi Sacała (dotyczy piosenek musicalowych w wyk. Accantus).
-Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek – może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu – jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
- Do obejrzenia – w ramach przerywnika kulturalnego -
Jak śpiewa Accantus, można również obejrzeć inne lekcje nauki śpiewania – Sacały.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (pn. 17.55-18.40) – 06.04.2020 oraz 20.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Grupa IV (pn. 17.55-18.40) - 06.04.2020 oraz 20.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie II.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
- Repertuar musicalowy, propozycja-do wyboru:
1. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
2. „Pół kroku stąd” – Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
7. „For good” – Wicked,
-Piosenki z musicalu Dear Evan Hansen:
1. „Requiem”,
2. „I Good For You”.
- Piosenki dla chętnych – których zachwyci – muzyka, tekst, wykonanie, całość – do wyboru:
1.Kwiat Jabłoni – „Nic więcej”,
2.Męskie Granie – „Sobie i Wam”,
3.Męskie granie – „Początek”,
4. Tadeusz Woźniak – „Zegarmistrz światła”.
- Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
spektakl „Chłopi” z Teatru Muzycznego w Gdyni.
https://www.youtube.com/watch?v=VtCUMUnH_XU
- Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) – 03.04.2020- 10.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=yrk6L3szchw
wersja komediowa
https://www.youtube.com/watch?v=saOHKFWW3tU
https://www.youtube.com/watch?v=EV5sdU2_AHI
-Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (do wyboru – jedna):
- „Trzeba mi wielkiej wody” z rep M Rodowicz,
- „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr” z rep Zespołu Skaldowie,
- „W wesołym miasteczku” z Konkursu Wygraj Sukces,
- „Dystans” z Młodzi Artyści Śpiewają;
oraz nowe propozycje do wyboru – jedna do nauczenia: - „Odnalazłam cię” – piosenki Jana Wojdaka;
- „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
- „Pół kroku stąd” – Vaina,
- „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
- „For good” – Wicked;
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ- link do obejrzenia lekcji śpiewu online trenerki nauki śpiewania – Gosi Sacała (dotyczy piosenek musicalowych w wyk. Accantus).
Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek – może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu – jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
Do obejrzenia – w ramach przerywnika kulturalnego -
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway) – Medley [LIVE @ 2013 Tony Awards]
lub
- Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD – to jest wersja oryginalna, można znaleźć też współczesną.
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (czw. 15.30-17.00) – 02.04.2020 oraz 09.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (do wyboru – jedna).
Repertuar do utrwalenia – zapisany w zeszytach zajęć w tym m.in.:
- „Trzeba mi wielkiej wody” z rep M Rodowicz,
- „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr” z rep Zespołu Skaldowie,
- „Nie ma piwa w niebie” z rep A. Jantar;
oraz
nowy – do zapoznania:
- „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
- „Pół kroku stąd” – Vaina,
- „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
- „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
- „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
- „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
- „For good” – Wicked.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ- link do obejrzenia lekcji śpiewu online trenerki nauki śpiewania – Gosi Sacała (dotyczy piosenek musicalowych w wyk. Accantus).
Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek – może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu – jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
Do obejrzenia – w ramach przerywnika kulturalnego -
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway) – Medley [LIVE @ 2013 Tony Awards]
lub
- Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD – to jest wersja oryginalna, można znaleźć też współczesną.
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa IV (pn. 17.55-18.40) – 30.03.03.2020 oraz 06.04.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) – 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa IV (pt. 13.55- 14.40) - 25, 26, 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa IV (czw. 15.30-17.00) - 25, 26, 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz