Grupa I (pt. 13.00-13.45 oraz pt. 14.50-15.30) – 29.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Rejestracja materiału video – Domowa Scena na Międzynarodowe Festiwale: Piosenki Dolnośląska Nutka – Bielawa oraz Festiwal Sztuki Online Mołodzieczno City Art 2020 na Białorusi.
Hot16 Challenge 2 – rejestracja materiału – przyjęcie nominacji przez wokalistkę SP gr I.
https://www.facebook.com/Międzynarodowy-Festiwal-Piosenki-Dolnośląska-Nutka-393590511052848/
https://www.facebook.com/palacmlodziezylodz/photos/a.1472684922951201/2688670464685968/?type=3&theater
Zadanie:
- Przypomnienie piosenki Kwiaty we włosach piosenka zespołowa (6 solistek);
- Ćwiczymy dykcję i artykulację, bawimy się barwami własnego głosu – materiał ćwiczeniowy w poniższych linkach:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/jak-mowic-wyraznie-czyli-mowa-w-praktyce/
wykonujemy ćwiczenia w różnym tempie:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/teksty-i-wyrazy-na-dykcje-do-samodzielnego-cwiczenia/
oraz ćwiczenia melodyczne:
PORTER VOCAL COACH:
Vacation Vocal Exercises (EN SUBS):
https://www.youtube.com/watch?v=FrHO69k4bxM
https://www.youtube.com/watch?
* Praca nad repertuarem na festiwale, także piosenką zbiorową Kwiaty we włosach odbywa się na zajęciach online.
Grupa I (czw. 18.10-18.55) – 28.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Rozgrzewki wokalne i dykcyjne . Zabawa dźwiękami i tekstem w ćwiczeniach.
Materiały do ćwiczeń artykulacyjnych i dykcyjnych -wprawki wykujemy w różnych tempach:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/jak-mowic-wyraznie-czyli-mowa-w-praktyce/
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/teksty-i-wyrazy-na-dykcje-do-samodzielnego-cwiczenia/
oraz
PORTER VOCAL COACH:
Vacation Vocal Exercises (EN SUBS):
https://www.youtube.com/watch?v=FrHO69k4bxM
https://www.youtube.com/watch?
Zadanie:
- Poznajemy, próbujemy, „I Have Nothing” by Whitney Houston.
How to Master DYNAMICS w/Vocal Coach CHERYL PORTER Masterclass (ENG subs) Chery vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=IM7O7emTISw
Piosenka do posłuchania, pośpiewania, wyciszenia:
1. Mirabai Ceiba ⋄ Sevati ⋄ Gurmukhi Mantras ⋄ Ancient Native Chants ⋄ Spanish and English songs
https://cutt.ly/hyFwAc4
Grupa I (wt. 14.00-15.30) – 26.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat I Nauka piosenki Szklanka wody.
Przypominamy II głos w piosence Kwiaty we włosach.
link – Szklanka wody wyk. oryginalne:
https://www.youtube.com/watch?v=jJBS5DWKDug
Zadanie:
- Pracujemy nad przygotowaniem repertuaru na Międzynarodowy Festiwal Sztuki On-Line Molodeczno Art 2020 -Białoruś
oraz
Materiały do ćwiczeń artykulacyjnych i dykcyjnych – wprawki:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/jak-mowic-wyraznie-czyli-mowa-w-praktyce/
ćwiczymy, poprawiamy dykcję, wykonujemy ćwiczenia w różnym tempie:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/teksty-i-wyrazy-na-dykcje-do-samodzielnego-cwiczenia/
Piosenka do posłuchania i wyciszenia:
Mirabai Ceiba ⋄ Sevati ⋄ Gurmukhi Mantras ⋄ Ancient Native Chants ⋄ Spanish and English songs:
https://cutt.ly/qyStAu7
* Praca nad piosenkami Szklanka wody oraz Kwiaty we włosach odbywa się na zajęciach online.
Grupa I (pn. 17.00-17.45) – 25.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Ciąg dalszy pracy nad piosenką We Are The World. Poprawiamy intonację, utrwalamy linie melodyczne I i II głosu, pracujemy nad środkami wyrazu w piosence.
Pracujemy nad repertuarem na festiwale w Polsce i za granicą przypomnienie – Kwiaty we włosach -piosenka zespołowa.
Zadanie:
- ćwiczymy dykcję i artykulację, bawimy się barwami własnego głosu – materiał ćwiczeniowy w poniższych linkach:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/jak-mowic-wyraznie-czyli-mowa-w-praktyce/
wykonujemy ćwiczenia w różnym tempie:
http://bordman.pl/blog/wystapienia-publiczne-blog/teksty-i-wyrazy-na-dykcje-do-samodzielnego-cwiczenia/
c.d. realizacji ćwiczeń wokalnych z
PORTER VOCAL COACH:
Vacation Vocal Exercises (EN SUBS)
https://www.youtube.com/watch?v=FrHO69k4bxM
https://www.youtube.com/watch?
* Praca nad repertuarem na festiwale piosenką zbiorową -We Are The World oraz zespołową Kwiaty we włosach odbywa się na zajęciach online.
Grupa I (pt. 13.00 -13.45 oraz 14.50 -15.30) – 15.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Pracujemy nad piosenkami na festiwale – Kruszwicka Nuta oraz 41 Międzynarodowy Dziecięcy Festiwal Piosenki i Tańca w Koninie – przygotowanie materiału muzyczno – filmowego.
Rozgrzewki wokalne – rozpoczęcie pracy nad utworami Co mi panie dasz, Tańczące Eurydyki, Purple Rain.
Zabawa dźwiękami w ćwiczeniach.
Cheryl Porter Vocal Workout – Zara Larsson „Symphony”:
https://www.youtube.com/watch?v=ttsG90yZpGA&frags=pl%2Cwn
na zwinność głosu, umiejętność łączenia dźwięków:
https://www.youtube.com/watch?v=-wQRr8NFIDI&list=RD-wQRr8NFIDI&start_radio=1&t=160
DESPACITO Vocal Workout – Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=tnPnoEhH_Bc
HAVANA Vocal Workout Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=VIkIGmtN_1Q&frags=pl%2Cwn
Rozwibruj głos i wyprowadź dźwięk z krtani:
https://easyvoice.pl/czytelnia/cwiczenia-glosowe/854/rozwibruj-glos-i-wyprowadz-dzwiek-z-krtani
Zadanie:
- Absolutnie genialne – posłuchać i może popróbować? Soliści – do dzieła, ćwiczymy słuch harmoniczny
oraz
Fenomenalna rosyjska piosenkarka 15 lat – Scat Elli Fitzgerald – tak też można!
https://www.youtube.com/watch?v=X9VbHvLFB5w&frags=pl%2Cwn
Wspieramy Koncertowo – Port Łódź- oglądaj on-line i Pomagaj Dzieciom w Potrzebie – 14 i 15.05.2020 godz. 19.00:
https://cutt.ly/DyQrt9c
* Praca nad repertuarem z tematu zajęć odbywa się podczas zajęć online. Nauczyciel prosi o przesyłanie materiału muzycznego na festiwale wetransferem.
Grupa I (czw. 18.10-18.55) – 14.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Rozgrzewki wokalne. Zabawa dźwiękami w ćwiczeniach – zajęcia zbiorowe.
Rozwibruj głos i wyprowadź dźwięk z krtani:
https://easyvoice.pl/czytelnia/cwiczenia-glosowe/854/rozwibruj-glos-i-wyprowadz-dzwiek-z-krtani
Cheryl Porter Vocal Workout – Zara Larsson „Symphony”:
https://www.youtube.com/watch?v=ttsG90yZpGA&frags=pl%2Cwn
na zwinność głosu, umiejętność łączenia dźwięków:
https://www.youtube.com/watch?v=-wQRr8NFIDI&list=RD-wQRr8NFIDI&start_radio=1&t=160
DESPACITO Vocal Workout – Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=tnPnoEhH_Bc
HAVANA Vocal Workout Cheryl Porter vocal coach:
https://www.youtube.com/watch?v=VIkIGmtN_1Q&frags=pl%2Cwn
Zadanie:
- Absolutnie genialne – posłuchać i może popróbować? Soliści – do dzieła, ćwiczymy słuch harmoniczny
tofhc2gedhvh@10minut.xyz
oraz
Fenomenalna rosyjska piosenkarka 15 lat – Scat Elli Fitzgerald – tak też można!
https://www.youtube.com/watch?v=X9VbHvLFB5w&frags=pl%2Cwn
Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
„Dlaczego Maciek nie poszedł do nieba” – musical (premiera 26.10.2018, Akademia Muzyczna w Łodzi):
https://cutt.ly/qyQrT8t
Wspieramy Koncertowo – Port Łódź- oglądaj on-line i Pomagaj Dzieciom w Potrzebie – 14 i 15.05.2020 godz. 19.00:
https://cutt.ly/DyQrt9c
Grupa I (wt. 14.00-15.30) – 12.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat I Ciąg dalszy pracy nad piosenkami -We Are The World oraz Jeszcze dzień.
Poszukujemy środków wyrazu w piosenkach, utrwalamy fragmenty improwizacyjne oraz II głos.
Poniżej – dla przypomnienia linki do piosenek:
https://cutt.ly/RybLqn0
https://www.youtube.com/watch?v=E_4ZnnT15LI
Zadanie:
- Absolutnie genialne – posłuchać i może popróbować? Soliści – do dzieła, ćwiczymy słuch harmoniczny
oraz
Fenomenalna rosyjska piosenkarka 15 lat – Scat Elli Fitzgerald – tak też można!
https://www.youtube.com/watch?v=X9VbHvLFB5w&frags=pl%2Cwn
* Praca nad piosenkami We Are The World oraz Jeszcze dzień odbywa się na zajęciach online oraz przez Messenger.
Grupa I (pn. 17.00-17.45) – 11.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Ciąg dalszy pracy nad piosenką We Are The World. Poprawiamy intonację, utrwalamy linie melodyczne I i II głosu, pracujemy nad środkami wyrazu w piosence.
Zadanie:
- zapoznanie z materiałem zamieszczonym w poniższych linkach:
Rozwibruj głos i wyprowadź dźwięk z krtani:
https://easyvoice.pl/czytelnia/cwiczenia-glosowe/854/rozwibruj-glos-i-wyprowadz-dzwiek-z-krtani
Ćwiczenia na zwinność głosu, umiejętność łączenia dźwięków:
https://www.youtube.com/watch?v=-wQRr8NFIDI&list=RD-wQRr8NFIDI&start_radio=1&t=160
* Praca nad piosenką We Are The World oraz rozśpiewaniem – materiał zawarty w linkach powyżej odbywa się na zajęciach online.
* Podczas zajęć online utrwalamy także piosenki -„Never Enaugh” oraz „Początek” – Męskie Granie
Grupa I (pt. 14.50-15.30) – 08.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Vibrato i rezonatory – realizacja ćwiczeniach.
Młoda wokalistka początkująca i wokalistka (napisy) Cheryl Porter:
https://www.youtube.com/watch?v=9vSi6E2vlik
She’s Back! Amazing little girl Voice Lesson w/Vocal Coach:
https://www.youtube.com/watch?v=pnQmsmHxmg8
Zadanie:
- Przygotowanie improwizacji, wokaliz w solowych fragmentach piosenki We Are The World. także określenie linii melodycznej II głosu.
- Przygotowanie piosenki – Co mi pani dasz do realizacji nagrania na konkurs -Kruszwicka Nuta – przesłanie kolejnej wersji nagrania piosenki;
* Praca nad repertuarem z powyższych zadań odbywa się podczas zajęć online.
Grupa I (pt. 13.00-13.45) – 08.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Vibrato i rezonatory – realizacja w ćwiczeniach.
Ow to sing – Vibrato ( a brief word of caution):
https://www.youtube.com/watch?v=b03l3EnsASY
Improving your Tone (Resonance)1.How to Sing Riffs and Runs:
https://www.youtube.com/watch?v=O__qqanaGhU
Zadanie:
- Przygotowanie improwizacji, wokaliz w solowych fragmentach piosenki We Are The World – zwrotki i refreny, także określenie linii melodycznej II głosu.
- Przygotowanie piosenki – Eurydyki tańczące do realizacji nagrania na konkurs -Kruszwicka Nuta.
- Utrwalenie piosenki Bilie Eilisz I Dont Wannane You Anymore – przygotowanie nagrania – kolejne wersja i przesłanie do korekty;
* Praca nad repertuarem z powyższych zadań odbywa się podczas zajęć online.
Grupa I (czw. 18.10-18.55 ) – 07.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Ćwiczenia intonacyjne – zwrócenie uwagi na precyzję wykonania podanych przykładów ćwiczeń.
How to Sing Riffs and Runs – ANYBODY can get this! Part 1:
https://www.youtube.com/watch?v=kkKuecXa5RQ
How to sing Riffs and Runs – ANYBODY can get this! Part 2:
https://www.youtube.com/watch?v=wNetlyFLlI4
Zadanie:
- Przesłanie nauczycielowi przez aplikację messenger – do korekty następujących pozycji repertuarowych – do wyboru:
Newer Enaugh z musicalu The graetes Showman oraz
Sobie i wam – Męskie Granie – link do piosenki:
https://www.youtube.com/watch?v=XkJ7gCna6wc
Propozycja – Udział (w zależności od wolnego czasu) w wykładzie otwartym online: jak powstaje głos?
Organizatorzy: Akademia Dźwięku w Cieszynie (Ilość miejsc ograniczona).
Zapoznanie z następującymi zagadnieniami:
- Jak powstaje głos,
- Jakie procesy zachodzą w naszym ciele,
- Co tak naprawdę odczuwamy,
- Co powinniśmy odczuwać, a co jest wynikiem pewnych nieprawidłowości.
Grupa I (wt. 14.00-15.30 ) – 05.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat I: Poznanie melodii i tekstu piosenki We Are The World. Omówienie treści piosenki, przesłania oraz zapoznanie z jej wykonaniami przez artystów różnych narodowości.
Temat II: Poznanie melodii i tekstu piosenki Jeszcze dzień z musicalu Les Miserables.
II. https://www.youtube.com/watch?v=E_4ZnnT15LI
Zadanie:
- poszukanie własnej interpretacji piosenek (wybrane fragmenty).
- zapoznanie z korzyściami, jakie mamy ze śpiewania:
https://bit.ly/2L5lqtm
* Praca nad piosenkami We Are The World oraz Jeszcze dzień odbywa się na zajęciach online oraz przez Messenger.
Grupa I (pn. 17.00-17.45) – 04.05.2020 - Aldona Zawiślak
Temat Poznanie melodii i tekstu piosenki We Are The World.
Omówienie treści piosenki, przesłania oraz zapoznanie z jej wykonaniami przez artystów różnych narodowości.
Zadanie:
- poszukanie własnej interpretacji piosenki (wybrane fragmenty).
- zapoznanie z korzyściami, jakie mamy ze śpiewania:
https://bit.ly/35yrNip
* Praca nad piosenką We Are The World odbywa się na zajęciach online.
Podczas zajęć online utrwalamy także piosenki „Spacer w deszczu”, „Między nami Antarktyda”.
Grupa I - 20.04.2020 oraz kontynuacja: 21, 23, 24.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy –zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy –linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie I.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Spacer w deszczu”,
2. „Między nami Antarktyda”,
3. „Kto tak ładnie kradnie”,
4. „Kwiaty we włosach”,
5. „Wiosna cieplejszy wieje wiatr”
6. „Trzeba mi wielkiej wody”
7. „The love sombody”,
8. „Only Hope”;|
9.I Dont Wannabe You Anymore z rep. Billie Eilish,
10. „Eurydyki tańczące”z rep. A. German,
oraz poznajemy i utrwalamy:
11. Pam pa ram z 25 Konkursu Piosenki Wygraj Sukces,
12. „Ne Yo”-Closer;
13. „Sing sing”-z repertuaru M Rodowicz
14. „Panna pszeniczna”z repertuaru j.w.
15. Rak, jak malował pan Chagall”z repertuaru Z.Zamachowskiego.
16. „Miasto „z filmu Miasto 44,
17. „W moim magicznym domu”z repertuaru H. Banaszak,
18. :Co się śni niewidomym”z 23 płyty WS;
Repertuar musicalowy, propozycja-do wyboru:
1. „Gdy cuda dzieją się„- Książe Egiptu,
2. „Półkroku stąd”–Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
7. „For good”–Wicked,
lub popularny –nowy, do wyboru:
1. Kwiat Jabłoni –„Nic więcej” ,
2. Męskie Granie –„Sobie i Wam”,
3. Męskie Granie –„Początek”,
repertuar angielskojęzyczny –nowy, do wyboru:
1. „I’II Never Love Again”z repert. Lady Gaga,
2. „Never Enaugh”z musicalu The Greates Showman,
3. „Never Ending”z repert. Limahl;
Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway)
https://www.youtube.com/watch?v=A06-8IWjFSE
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
Jak śpiewa Accantus, można równieżobejrzećinne lekcje nauki śpiewania –Sacały.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
spektakl „Chłopi”z Teatru Muzycznego w Gdyni -
https://www.youtube.com/watch?v=VtCUMUnH_XU
oraz
CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM
JACEK I KATARZYNA SIENKIEWICZ–ZESPÓŁ„KWIAT JABŁONI”W POLSKICH NAGRANIACH -W RADIO CENTRUM
https://www.youtube.com/watch?v=6r0NOI4ZNB4
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (pn. 17.00-17.45) – 20.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie I.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Spacer w deszczu”,
2. „Między nami Antarktyda”,
3. „Kto tak ładnie kradnie”,
4. „Kwiaty we włosach”,
5. „Wiosna cieplejszy wieje wiatr”
6. „Trzeba mi wielkiej wody”
7. „The love sombody”,
8. „Only Hope”;|
Repertuar musicalowy, propozycja-do wyboru:
1. „Gdy cuda dzieją się„- Książe Egiptu,
2. „Półkroku stąd”–Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
7. „For good”–Wicked,
lub popularny – nowy, do wyboru:
1. Kwiat Jabłoni –„Nic więcej ,
2. Męskie Granie –„Sobie i Wam,
3. Męskie Granie –Początek,
repertuar angielskojęzyczny – nowy, do wyboru:
1. „I’II Never Love Again”z repert. Lady Gaga,
2. „Never Enaugh”z musicalu The Greates Showman,
3. „Never Ending”z repert. Limahl;
Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway)
https://www.youtube.com/watch?v=A06-8IWjFSE
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
JACEK I KATARZYNA SIENKIEWICZ – ZESPÓŁ„KWIAT JABŁONI”W POLSKICH NAGRANIACH -W RADIO CENTRUM
https://www.youtube.com/watch?v=6r0NOI4ZNB4
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
- UWAGA –wokalistka zgłoszona do 25 Konkursu Piosenki Wygraj Sukces pracuje nad interpretacją i środkami wyrazu w kolejnej piosence - „Między nami Antarktyda”.
Grupa I (pt. 14.50-15.30) –17.04.2020, 24.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru –jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Trzeba mi wielkiej wody”z rep M Rodowicz,
2. „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr”z rep Zespołu Skaldowie,
3. „W rytmie deszczu”z 24 Konkursu Wygraj Sukces,
4. „Wyścig z czasem”z 25 Konkursu Wygraj Sukces;
5. „Kwiaty w e włosach”,
oraz nowe propozycje -do wyboru- jedna -do nauczenia:
6. „Gdy cuda dzieją się„- Książe Egiptu,
7. „Półkroku stąd”–Vaina,
8. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
9. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
10. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka;
11. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
12. „For good”–Wicked.
Do obejrzenia –w ramach przerywnika kulturalnego -
Jak śpiewa Accantus, można również obejrzeć inne lekcje nauki śpiewania –Sacały.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
oraz
CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (pt. 13.00-13.45) –17.04.2020, 24.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1Rejestr gwizdkowy – linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru –jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1.I Dont Wannabe You Anymore z rep. Billie Eilish,
2. „Eurydyki tańczące”z rep. A. German,
oraz poznajemy i utrwalamy:
3. Pam pa ram z 25 Konkursu Piosenki Wygraj Sukces,
oraz -do wyboru jedna do zapoznania i nauczenia:
4. „Gdy cuda dzieją się„- Książe Egiptu,
5. „Półkroku stąd”–Vaina,
6. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
7. „Mam tę moc”–Kraina Lodu,
8. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,
9. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
10. „For good”–Wicked,
11. „Ne Yo”–Closer.
Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek (na pewno konkursowych)- może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu –jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
Do obejrzenia –w ramach przerywnika kulturalnego -
Jak śpiewa Accantus, można również obejrzeć inne lekcje nauki śpiewania –Sacały.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
oraz
CHERYL PORTER VOCAL COACH:
https://www.youtube.com/watch?v=hENLMBpIOlM
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek, pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (czw. 18.10-18.55) - 16.04.2020, 23.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do filmów instruktażowych;
https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru –jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Never Enough”z musicalu The Graetes Showman Cast,
2. „Sing sing”z rep. Maryli Rodowicz,
3. „Panna pszeniczna”z rep. M. Rodowicz,
4. „Tak jak malował pan Chagall”z rep m.in. Z. Zamachowskiego;
oraz do zapoznania
5. „Nic więcej”z rep. Kwiat Jabłoni;
6. „Sobie i Wam”z rep - K. Zaleskiego –Męskie Granie;
Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
spektakl „Chłopi”z Teatru Muzycznego w Gdyni - https://www.youtube.com/watch?v=VtCUMUnH_XU
oraz
JACEK I KATARZYNA SIENKIEWICZ – ZESPÓŁ„KWIAT JABŁONI”W POLSKICH NAGRANIACH -W RADIO CENTRUM
https://www.youtube.com/watch?v=6r0NOI4ZNB4
Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek –do wyboru –tych do utrwalenie lub nowej pozycji –może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu –jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
-Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (wt. 14.00-15.30) – 14.04.2020, 21.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: 1. Rejestr gwizdkowy – zapoznanie oraz próba wykonania na podstawie przesłanych materiałów filmów instruktażowych;
2. Lip sync –wykonanie zadania , jako ćwiczenia na –odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania –jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Ad 1 Rejestr gwizdkowy – linki do filmów instruktażowych;
- https://www.youtube.com/watch?v=ir0VycP27D8
- https://www.facebook.com/watch/?v=2742084972486243
-https://www.youtube.com/watch?v=LOuBEc9XWvM
- https://lookarianagrande.blogspot.com/2015/02/whistles-tones.html#more
Ad 2 Lip sync nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz –jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Zadanie: utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie IV.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne –messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Kwiaty we włosach”,
2. „Wiosna cieplejszy wieje wiatr”,
3. „Trzeba mi wielkiej wody”,
4. „Opowiadaj mi tak,
5. „Co się śni niewidomym”,
6. „Miasto 44″,
7. „W moim magicznym domu”
8. „To Love Sombody”,
-Repertuar musicalowy, propozycja-do wyboru –zaznaczone zostały piosenki faworytki:
1. „Gdy cuda dzieją się„- Książę Egiptu,
2. „Półkroku stąd”–Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć„+ repryza –Kraina Lodu,
4. „Mam tęmoc”–Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę”–Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak”–Les Miserables,
7. „For good”–Wicked,
8. „Somewhere Over The Rainbow”–Czarnoksiężnik z Oz.
Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway)
https://www.youtube.com/watch?v=A06-8IWjFSE lub
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
JACEK I KATARZYNA SIENKIEWICZ – ZESPÓŁ„KWIAT JABŁONI”W POLSKICH NAGRANIACH -W RADIO CENTRUM
https://www.youtube.com/watch?v=6r0NOI4ZNB4
- Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt –Messengerem, telefonicznie –SMS, mailowo –a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
- UWAGA –wokalistka zgłoszona do 25 Konkursu Piosenki Wygraj Sukces pracuje nad interpretacją i środkami wyrazu w wybranych piosenkach oraz proszona jest o przesłanie nauczycielowi piosenki „Miasto 44″oraz „Co się śni niewidomym”- wersja po korekcie oraz kolejną piosenkę”Opowiadaj mi tak”.
- Solistki proszone są o dokonanie wyboru piosenki musicalowej i zgłoszenie nauczycielowi gotowości do pracy nad nią.
Grupa I (pt. 14.50-15.30) – 10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Grupa I (pt. 14.50-15.30) – 10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru – jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Trzeba mi wielkiej wody” z rep M Rodowicz,
2. „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr” z rep Zespołu Skaldowie,
3. „W rytmie deszczu” z 24 Konkursu Wygraj Sukces,
4. „Wyścig z czasem” z 25 Konkursu Wygraj Sukces;
5. „Kwiaty w e włosach”,
oraz nowe propozycje -do wyboru- jedna -do nauczenia:
6. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
7. „Pół kroku stąd” – Vaina,
8. „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
9. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
10. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka;
11. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
12. „For good” – Wicked.
-Do obejrzenia – w ramach przerywnika kulturalnego -
Jak śpiewa Accantus, można również obejrzeć inne lekcje nauki śpiewania – Sacały.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (pt. 13.00-13.45) - 10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Grupa I (pt. 13.00-13.45) - 10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru – jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Purple Rain” z rep. Prince,
2. „Eurydyki tańczące” z rep. A. German,
oraz poznajemy i utrwalamy:
3. Pam pa ram z 25 Konkursu Piosenki Wygraj Sukces,
oraz -do wyboru jedna do zapoznania i nauczenia:
4. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
5. „Pół kroku stąd” – Vaina,
6. „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
7. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
8. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
9. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
10. „For good” – Wicked,
11. „Ne Yo” – Closer.
- Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek (na pewno konkursowych)- może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu – jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
-Do obejrzenia – w ramach przerywnika kulturalnego - Jak śpiewa Accantus, można również obejrzeć inne lekcje nauki śpiewania – Sacały.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
lub
Mary Poppins the (Full), Unionville High School 2017
https://www.youtube.com/watch?v=HtL9gFPhT-I;
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (czw. 18.10-18.55) - 09.04.2020, 16.04.2020, 23.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Grupa I (czw. 18.10-18.55) - 09.04.2020, 16.04.2020, 23.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (Do wyboru – jedna) -tekst i melodia.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, poznane na zajęciach, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Never Enough” z musicalu The Graetes Showman Cast,
2. „Sing sing” z rep. Maryli Rodowicz,
3. „Panna pszeniczna” z rep. M. Rodowicz,
4. „Tak jak malował pan Chagall” z rep m.in. Z. Zamachowskiego;
oraz do zapoznania
5. „Nic więcej” z rep. Kwiat Jabłoni;
6. „Sobie i Wam” z rep - K. Zaleskiego – Męskie Granie’
- Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
W ramach przerywnika kulturalnego – do obejrzenia:
spektakl „Chłopi” z Teatru Muzycznego w Gdyni - https://www.youtube.com/watch?v=VtCUMUnH_XU
-Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek – do wyboru – tych do utrwalenie lun nowej pozycji – może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu – jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
-Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (wt. 14.00-15.30) – 07.04.2020 oraz 14.04.2020, 21.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi schow:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Grupa I (wt. 14.00-15.30) – 07.04.2020 oraz 14.04.2020, 21.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany podczas cyklicznych zajęć w PM.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Kwiaty we włosach” ,
2. „Wiosna cieplejszy wieje wiatr”,
3. „Trzeba mi wielkiej wody”,
4. „Opowiadaj mi tak,
5. „Co się śni niewidomym”,
6. „Miasto 44″,
7. „W moim magicznym domu”
8. „To Love Sombody”,
-Repertuar musicalowy, propozycja-do wyboru – zaznaczone zostały piosenki faworytki:
1. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
2. „Pół kroku stąd” – Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
7. „For good” – Wicked,
8. „Somewhere Over The Rainbow” – Czarnoksiężnik z Oz.
- Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway)
https://www.youtube.com/watch?v=A06-8IWjFSE lub
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
- Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
- UWAGA – wokalistka zgłoszona do 25 Konkursu Piosenki Wygraj Sukces pracuje nad interpretacją i środkami wyrazu w wybranych piosenkach oraz proszona jest o przesłanie nauczycielowi piosenki „Miasto 44″ oraz „Co się śni niewidomym”- wersja po korekcie oraz kolejną piosenkę -”Opowiadaj mi tak” .
- Solistki proszone są o dokonanie wyboru piosenki musicalowej i zgłoszenie nauczycielowi gotowości do pracy na nią.
Grupa I Solistki – 06.04.2020 oraz 20.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Nowe przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=jPCJIB1f7
oraz – jak się robi show:
https://www.youtube.com/watch?v=ZwS14TiO7Pk
https://www.youtube.com/watch?v=NruWYK-KA6w
Grupa I (pn. 17.00-17.45) – 06.04.2020 oraz 20.04.2020 - Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy poznany na cyklicznych zajęciach repertuar opracowywany w grupie I.
Realizujemy i przesyłamy nauczycielowi nagrane wersje wokalne – messengerem wybrane przez siebie utwory.
Mogą to by propozycje repertuarowe, ewentualnie nowe, proponowane przez wokalistki, nauczyciela.
1. „Spacer w deszczu”,
2. „Między nami Antarktyda”,
3. „Kto tak ładnie kradnie”,
4. „Kwiaty we włosach” ,
5. „Wiosna cieplejszy wieje wiatr”
6. „Trzeba mi wielkiej wody”
7. „The love sombody”,
8. „Only Hope”;|
Repertuar musicalowy, propozycja-do wyboru:
1. „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
2. „Pół kroku stąd” – Vaina,
3. „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
4. „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
5. „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
6. „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
7. „For good” – Wicked,
lub popularny:
1. Kwiat Jabłoni – „Nic więcej ,
2. Męskie Granie – „Sobie i Wam,
3. Męskie Granie – Początek.:
- Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego:
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway)
https://www.youtube.com/watch?v=A06-8IWjFSE
lub
Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD
https://www.cda.pl/video/67727237
- Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
- UWAGA – wokalistka zgłoszona do 25 Konkursu Piosenki Wygraj Sukces pracuje nad interpretacją i środkami wyrazu w wybranych piosenkach oraz proszona jest o przesłanie nauczycielowi piosenki „Spacer w deszczu” - wersja po korekcie oraz kolejną piosenkę - „Między nami Antarktyda”.
Grupa I (pt. 13.00-13.45) - 03.04.2020- 10.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=yrk6L3szchw
wersja komediowa
https://www.youtube.com/watch?v=saOHKFWW3tU
https://www.youtube.com/watch?v=EV5sdU2_AHI
-Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (do wyboru – jedna):
- „Purple Rain” z rep. Prince,
- „Eurydyki tańczące” z rep. A. German,
oraz poznajemy i utrwalamy: - Pam pa ram z 25 Konkursu Piosenki Wygraj Sukces,
oraz do wyboru jedna do zapoznania i nauczenia: - „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
- „Pół kroku stąd” – Vaina,
- „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
- „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
- „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka,
- „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
- „For good” – Wicked.
Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek (na pewno konkursowych)- może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu – jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ- link do obejrzenia lekcji śpiewu online trenerki nauki śpiewania – Gosi Sacała (dotyczy piosenek musicalowych w wyk. Accantus).
Do obejrzenia – w ramach przerywnika kulturalnego -
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway) – Medley [LIVE @ 2013 Tony Awards]
lub
- Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD – to jest wersja oryginalna, można znaleźć też współczesną.
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (pt. 14.50-15.30) - 03.04.2020 – 10.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Lip sync – wykonanie zadania , jako ćwiczenia na – odwzorowanie emocji, złapanie do siebie dystansu odegranie aktorskiej roli, dokładnego zanalizowania – jak przebiega dany fragment show. Dokładne skopiowanie wersji oryginalnej utworu.
Przykłady:
https://www.youtube.com/watch?v=yrk6L3szchw
wersja komediowa
https://www.youtube.com/watch?v=saOHKFWW3tU
https://www.youtube.com/watch?v=EV5sdU2_AHI
- Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (do wyboru – jedna):
- „Trzeba mi wielkiej wody” z rep M Rodowicz,
- „Wiosna, cieplejszy wieje wiatr” z rep Zespołu Skaldowie,
- „W rytmie deszczu” z 24 Konkursu Wygraj Sukces,
- „Wyścig z czasem” z 25 Konkursu Wygraj Sukces;
oraz nowe propozycje -do wyboru- jedna -do nauczenia: - „Gdy cuda dzieją się „- Książe Egiptu,
- „Pół kroku stąd” – Vaina,
- „Pierwszy raz jak sięga pamięć „+ repryza – Kraina Lodu,
- „Mam tę moc” – Kraina Lodu,
- „Naprawdę chcę” – Mała Syrenka;
- „Wyśniłam sen”/”Sama tak” – Les Miserables,
- „For good” – Wicked.
https://www.youtube.com/watch?v=ZSsJ8tgpuEQ- link do obejrzenia lekcji śpiewu online trenerki nauki śpiewania – Gosi Sacała (dotyczy piosenek musicalowych w wyk. Accantus).
Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek ( na pewno konkursowych)- może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu – jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
Do obejrzenia – w ramach przerywnika kulturalnego -
MATILDA, THE MUSICAL (Broadway) – Medley [LIVE @ 2013 Tony Awards]
lub
- Czarnoksiężnik z Oz / The Wizard of Oz (1939) Lektor PL HD – to jest wersja oryginalna, można znaleźć też współczesną.
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (czw. 18.10-18.55) – 02.04.2020 oraz 09.04.2020 – Aldona Zawiślak
Temat: Utrwalamy repertuar opracowywany podczas planowych zajęć oraz poznajemy nowe pozycje repertuarowe (do wyboru – jedna).
- „Never Enough” z musicalu The Graetes Showman Cast,
- „Sing sing” z rep. Maryli Rodowicz,
- „Panna pszeniczna” z rep. M. Rodowicz,
- „Tak jak malował pan Chagall” z rep m.in. Z. Zamachowskiego;
oraz do zapoznania - „Nic więcej” z rep. Kwiat Jabłoni;
- „Sobie i Wam” z rep - K. Zaleskiego – Męskie Granie
Proszę o przesyłanie messengerem nagranych wersji piosenek – do wyboru – tych do utrwalenie lun nowej pozycji – może być z filmikiem (zdjęciem, bym nie miała czarnego ekranu – jeśli się oczywiście uda). Na pewno odpowiem, skoryguję, pochwalę również.
Do obejrzenia w ramach przerywnika kulturalnego: Spektakl muzyczny – „Chłopi” z Teatru w Gdyni.
Poproszę o zgłaszanie wyboru piosenek , pytań, pomysłów itp. kontakt – Messengerem, telefonicznie – SMS, mailowo – a.zawislak@palacmlodziezy.lodz.pl
Grupa I (wt. 14.00-15.30) - 31.03.2020 oraz 07.04.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa I (pn. 17.00-17.45 ) – 30.03.03.2020 oraz 06.04.2020 - Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa I (pt. 14.50-15.30) – 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa I (pt. 13.00-13.45) - 27.03.2020 - Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa I (pt. 13.00-13.45) - 25, 26, 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa I (czw. 18.10-18.55 ) - 25.03.2020, 26.03.2020, 01.04.2020, 02.04.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa I (pt. 14.50-15.30) - 25, 26, 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz
Grupa I (czw. 18.10-18.55) - 25, 26, 27.03.2020 – Aldona Zawiślak
Materiał: zobacz